top of page

אמנת השירות
 

אנו בסוכנות האלה מחויבים להעניק לכל לקוח שירות אישי ואיכותי המושתת על הגינות, אחריות, מקצועיות, כבוד ואכפתיות, זמינות ויעילות.

 

אנו מודעים לכך שלכל לקוח צרכים ייחודים לו, אי לכך נעשה כל מאמץ להקשיב, לזהות ולהבין את צרכיך ולהעניק לך שירות בהתאם לבקשתך, תוך התאמה מרבית לצרכיך ומתן דגש לדברים החשובים לך באמת.

אנו עומדים על זכותו של הלקוח לפרטיות ועל כן אנו מתחייבים לפעול להגנה על המידע השייך ללקוח ולשמור על סודיות השיחות עימו ועל פרטיותו בהתאם להוראות הדין.

 

אנו מאמינים כי בעולם הפנסיוני והפיננסי מקצועיות ואחריות הינם ערכים חיוניים. לפיכך, אנו מעסיקים מומחים בתחום ומשקיעים משאבים רבים בהכשרתם, כך שיעניקו לך שירות מקיף, כולל ואיכותי בעבור כל תוכניותיך המנוהלות באמצעותנו, החל ממועד ההתקשרות ועד למימוש זכויותיך בפועל.

 

אנו מבינים, כי בפנייתך אלינו יש למרכיב הזמן חשיבות רבה. לכן נעשה כל מאמץ בכדי להיות זמינים לקבל את פנייתך ובכדי לספק לה מענה מקיף, מועיל ומקצועי בזמן סביר, תוך מתן תשובות מקצועיות ובהירות.

זמני המענה

מתוך רצון להמשיך ולשפר את השירות הניתן ללקוחותינו, נודה לך אם תשתף אותנו בחוויית השירות לה זכית. במקרה שחוויית השירות לא תאמה את ציפיותיך תוכל לפנות לממונה על פניות הציבור בחברתנו, בדוא"ל  office@haela.co.il

bottom of page